6 marca 2013

Smoothie kiwi i banan.

Za oknem wiosna, we mnie wiosna, więc wypada, żeby na blogu też się pojawiła :) Choć prognozy mówią, że z zimą jeszcze ostatecznie się nie pożegnaliśmy, to ja jestem nastawiona do życia już bardziej wiosennie i ciepło :) Z tego też powodu zrobiłam delikatnie zielone smoothie z kiwi i bananem (miało być tylko kiwi, ale wtedy kolor byłby żywszy i bardziej letni, a przecież witamy Panią Wiosnę :)) Dodaje energii, spróbujcie! :)

Pozdrawiam Was słonecznie ! :)


Składniki (na 2 wysokie szklanki):
  • 3 dojrzałe kiwi
  • 1 średni banan (też dojrzały)
  • 0,5 szklanki zimnego mleka
  • 1 łyżeczka miodu (można dać więcej jeśli ktoś lubi słodsze :))
  • kostki lodu (to na lato :))
Obieramy ze skórki kiwi i banana, kroimy i rozgniatamy w misce za pomocą blendera. Dodajemy mleko i miód (ew. lód) i dalej rozgniatamy, aż do uzyskania dość gładkiej konsystencji koktajlu. Przelewamy do szklanek.

Gotowe! :)


15 komentarzy:

  1. A ja jakoś jestem zaprogramowana w ten sposób, że są określone rodzaje napojów, ciast, śniadań tylko na zimę/tylko na lato. Wiosny nie odróżniam w porach roku, bo to dla mnie trochę takie... byle co. A jesień włączam w zimę i wtedy odżywam jak kwiat!:D

    I takie smoothie to dla mnie tylko latem. I już nie mogę doczekać takich jogurtowo/bezjogurtowych miksów!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypiła takie smoothie! wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mocniej zatęskniłam za latem :) wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobno w weekend powrót zimy:(
    Mniam, zrobię sobie w weekend;D

    OdpowiedzUsuń
  5. agateq - Ja też takie miksy pijam głównie latem, ale zapragnęłam lata i zrobiłam wiosną :D
    akanak - Dziękuję :)
    Futrzakowa - Ja też! :) dziękuję :)
    Salvador Dali - Nie kracz, może nie przyjdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo urocze są te słomki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! wyprzedziłaś mnie, u mnie post o tym samym smoothie czeka w kolejce na publikację :P

    OdpowiedzUsuń
  8. p y c h o t a! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna - To u Ciebie je zauważyłam w nieco innej wersji i postanowiłam zrobić :)
    Elficzna - Dziękuję :)
    Sosna - Czekam w takim razie na Twoje smoothie ;)
    Ola - O tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie i zdrowo :) kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszne! Wlasnie zrobilaam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychotka ! Uwielbiam ten przepis, czasem gdy mama woli gęsty robię z jogurtem ! <3
    ps. Mega plus za zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę apetycznie ! :)
    Ale....Niestety, nie posmakował mi - być może to za sprawę miodu, bo kiwi i banan były naprawdę słodziutkie i dojrzałe, a w połączeniu z miodem czuć było lekką gorycz :)
    Następnym razem spróbuję bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Raczej to nie miód jest sprawcą goryczy, a kiwi wchodzące w reakcję z bananem (tak mi się wydaje, ponieważ kiwi kiwi nierówne ;)). Ale warto oczywiście próbować, zmieniać i szukać swoich smaków :) Pozdrawiam ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...